Sinds 2011 werk ik aan een stripboek over de ervaringen van militairen en veteranen uit mijn woonplaats, die tussen 2001 en 2010 in Afghanistan hebben gediend.
Wat maak je mee tijdens een uitzending? Hoe kom je ervan terug. Op deze blog houd ik het proces bij en plaats ik teasers en indrukken van het boek. Uitgavedatum staat nog niet vast maar houdt daarvoor deze blog in de gaten.

vrijdag 10 januari 2014

Teaser: Patrouille met Amerikanen (HOTO)

Een lange tijd geleden sinds een update. De laatste tijd kwamen er projecten tussendoor en opdrachten van particulieren, dus zag ik weinig kans om aan het boek te werken. Toch bij deze weer een teaser. Hierna worden er nog vier verhalen toegevoegd (om en nabij de 20 pagina's) en dan is de inhoud klaar. Het einde komt dus langzamerhand in zicht.

De laatste lichting militairen in Uruzgan droegen hun taken over aan de Amerikanen. En natuurlijk moet je een nieuwe groep inwerken (Hand-over Take-over), en zo ook de Amerikanen. Alleen hadden de Amerikanen een beetje een andere kijk op de werkzaamheden die ze moesten overnemen van de Nederlanders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten